Vés i aposta un sentinella by Harper Lee
Vés i aposta un sentinella by Harper Lee

Vés i aposta un sentinella

by Harper Lee
Ens trobem davant d’un dels grans esdeveniments literaris dels darrers temps: la publicació de la primera novel·la de Harper Lee, Vés i aposta un sentinella, gràcies a l’extraordinària troballa recent del manuscrit.
A mitjan anys cinquanta, la jove Jean Louise Finch, «Scout», que viu a Nova York, torna com cada estiu a la casa familiar de Maycomb per visitar el seu pare, Atticus, un advocat d’edat avançada. En aquest tranquil llogaret d’Alabama on va passar la infantesa, Scout ha d’afrontar una sèrie de qüestions personals, socials i polítiques que involucren el poble sencer i que fins i tot fan que posi en dubte la relació amb el seu pare.

Una història commovedora, divertida i convincent en què tot un seguit de personatges únics –alguns dels més entranyables de Matar un rossinyol– viuen i s’adapten als canvis i fets turbulents que van transformar els Estats Units a mitjan segle XX i que, alhora, ofereix una perspectiva nova i fascinant sobre un clàssic. En definitiva, una novel·la magnífca.

Have it in their library

Are reading it right now

Are willing to exchange it

Catalan

Publisher